Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak honlapunk használatát, az Eliquidtrafik.hu elektromos cigi webáruház cookie-kat használ.

 


 

Webáruházunk 18 év alatti
személyeket nem szolgál ki.


youtube.com


elektromos-cigaretta-blogOlvasd E Cigi Blogunkat is a Blogspoton!

 

 

 

penzvisszafizetesi_garancia

telefonos ügyfélszolgálat

 

Ügyfélszolgálat

munkanapokon 9:00-17:00 között

(magyarul beszélő munkatársunk)
+412 9481 65306

magyarországi ügyintézőnk
+36-20-3939-982




Elektromos cigaretta az Árukeresőn

 

eliquidtrafik-olcso.hu
Az olcso.hu partnere a(z) eliquidtrafik.hu

 


Hogyan vásároljunk?

Így vásárolhatsz webshopunkban

Rendelés leadása:

Webáruházunkban regisztrációval, vagy anélkül is vásárolhatsz. Érdemes azonban előbbi mellett dönteni, hiszen regisztrált vásárlóinknak elegendő egyszer megadni az adataikat. Regisztrálni a főoldalon, a jobb felső sarokban tudsz.

1. A termék kiválasztása és kosárba helyezése

A kiszemelt terméket közvetlenül a listából, vagy a terméklapról is megrendelheted. A mennyiséget akár itt, akár utólag a Kosárban is módosíthatod. Adott termékeknél kiválaszthatod a számodra legmegfelelőbb paramétereket (pl. szín vagy nikotintartalom), és a többletköltséggel járó extra kiegészítőket is itt állíthatod be. A „Kosárba rak” gomb megnyomásával a termék(ek) a kosárba kerülnek. Regisztrált felhasználóink kosarának tartalma az oldal elhagyása után sem vész el, így bármikor folytathatják a rendelést.

Termékeket bármikor hozzáadhatsz és eltávolíthatsz a Kosárból, a jobb oldalsávban pedig folyamatosan figyelemmel kísérheted a Kosár tartalmát. A Pénztár gomb megnyomásával véglegesítheted a Kosár tartalmát, ezután már csak visszalépéssel van lehetőség módosítani azt.

2. Rendelési adatok megadása

A Pénztárban vendégként is leadhatod rendelésed, emellett lehetőség van az azonnali regisztrációra is. Kérjük, ügyelj arra, hogy az adataidat pontosan add meg (a megerősítés oldalon lehetőséged van még egyszer átnézni a megadott információkat)! Az adatok megerősítés után megtekintheted a rendelésed végleges árát, mely tartalmazza a termékek ellenértékét, valamint az esetleges szállítási díjat is (utóbbit rendszerünk automatikusan kiszámítja).

3. A rendelés visszaigazolása

A megrendelés leadása után visszaigazoló e-mailt küldünk az általad megadott címre. Ebben megtalálod rendelésed részleteit, és egyben igazolásként szolgál, hogy a rendelésedet megkaptuk. Amennyiben nem kapod meg a visszaigazoló levelet (a freemail, citromail, indamail, vipmail címeket rendszerünk nem tudja kezelni, így nem küldi ki az üzenetet), kérjük, lépj kapcsolatba velünk! Készlethiány miatt nem teljesíthető rendelés esetén kollégáink felveszik veled a kapcsolatot.

Elállási jog

A 17/1999. (II. 5.) / Korm. rendelet értelmében internetes rendelés esetén a vásárló az áru átvételétől számított 15 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. A vételár megtérítése csakis használatlan és hiánytalan, sérülésmentes termék esetében lehetséges. A visszafizetés minden esetben banki átutalással történik az áru megérkezése és vizsgálata utáni 30 napon belül. A szállítási költség elállás esetén a vásárló terheli.

Jótállás és garancia

Garanciális feltételek

151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet alapján az alábbi jótállást vállaljuk termékeinkre:

  • Töltőre 6 hónap
  • Akkumulátorra 6 hónap (a garancia csak a rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra terjed ki)
  • Integrált patronokra nem vállalunk jótállást.
  • Porlasztókra, patronokra, kazánokra, kiegészítőkre valamint a 2000 Ft alatti kiegészítőkre nem vállalunk garanciát.

A meghibásodott elektromos cigarettákat rövid időn belül megjavítjuk, amennyiben erre nincs mód, kicseréljük. Amennyiben készlethiány miatt a csere nem megoldható, a termék értéke levásárolható a webshopban, vagy kérés esetén az árát készpénzben visszatérítjük.

A garancia elvesztése

A garancia elvesztésével jár a termék nem rendeltetésszerű használata, szétszedése, leejtése, nem a gyári töltővel való töltése, illetve nem kompatibilis patronnal való használata. A visszaküldött terméket postai úton fogadjuk, melynek költsége a vásárlót terheli.

Az ügyintézés folyamata:

A meghibásodott terméket kérjük a számlával, a szállító- és garanciajegy másolatával együtt címünkre postázni. Emellett kérjük, hogy pár sorban foglald össze a hiba jellegét. A visszaküldött terméket megvizsgáljuk, és pár napon belül jelentkezünk a válasszal, illetve postázzuk a cseredarabot.

MGUyOW